- Sistemul de management al relațiilor cu clienții ca factor al creșterii competitivității companiilor : Rezumatul tezei de doctor în științe economice (521.03)
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Goremîchina, Olga Responsabilitate: Goremîchina Olga Editura: [s. n.] Locul publicării: Chişinău Anul Ediției: 2021 Descriere: 29 p. Limba: Română Subiect: Întreprinderi - Management - Relații cu clienții Subiect: Marketing - Intreprinderi - Concurenţă economică Clasificare: 334.7:005.34(043) Clasificare: 339.138:334.7(043)
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
RD-18165
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
334.7
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
RD-18292
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
334.7
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică