- Forme alocutive și referențiale în limbile romanice ; Pronumele alocutive în limbajul publicitar : (în limbile română, italiană, franceză)
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Aioane, Mirela Responsabilitate: Mirela Aioane Editura: Universitas XXI Locul publicării: Iași Anul Ediției: 2003 ISBN: 973-8344-76-X Descriere: 197 p.; 21 cm Note: Note : p. 168-182 Limba: Română Subiect: Limbi romanice - Pronume Subiect: - Părţi de vorbire Subiect: Publicitate - Limbă şi stil Subiect: Limbaj publicitar Clasificare: 811.13'367.626 Clasificare: 811.13:659.1 Clasificare: 659.1:81
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
II-722905
|
Literaturile lumii
|
General
|
Carte
|
811.13'367.626 / A-28
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică