- Abordări actuale privind teoria și practica de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Moraru, Andreea-Daniela Autor: Duhnea, Cristina Responsabilitate: Andreea-Daniela Moraru, Cristina Duhnea Editura: Epigraf Locul publicării: Chişinău Anul Ediției: 2021 ISBN: 978-9975-60-405-5 Descriere: 104 p. : tab. Limba: Română Subiect: Marketing - Economie de piaţă Subiect: Politică de vânzare - Marketing Clasificare: 339.138:658.8
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
I-1288674
|
Depozit General
|
General
|
Carte
|
339.13 / M-84
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
I-1288675
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
339.13 / M-84
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică