- Strategiile informativ-persuasive din publicitatea politică actuală
-
Tipul înregistrării: Resurse electronice: monografic Autor: Dârmon, Eugenia Responsabilitate: Eugenia Dârmon Editura: Editura Universităţii Petrol-Gaze din Ploieşti Locul publicării: Ploiești Anul Ediției: 2021 ISBN: 978-973-719-817-4 Ediţie: Ed. a 2-a, rev. Descriere: 1 disc optic electronic (CD-Rom ; Verbatim ; 52x speed vitesse ; Total Size : 702Mb):sd., col.; în conteiner. Note: Titlu preluat de pe eticheta discului Note: Date și programe electronice (publicitatea politică actuală) Limba: Română Subiect: Publicitate politică Subiect: Propagandă politică Subiect: Opinie publica - Rol politic Clasificare: 32.019.5
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
CD-7786
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
32.01 / D-21
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică