- "Cuteness" (Kawaii) as Myth in Japanese Advertising Discourse
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Bîrlea, Oana-Maria Responsabilitate: Oana-Maria Bîrlea Editura: Locul publicării: România Anul Ediției: 2020 Limba: Engleză În: Studia Universitatis Babeş-Bolyai . - Cluj-Napoca : Cluj University Press, 2020 . - 312 p.. 2020 -- Vol. 65 -- Nr. 1 -- P. 41-55 : il. Subiect: Discurs publicitar - Aspecte socioculturale Subiect: Publicitate - Limbaj publicitar - Japonia Subiect: Cultură - Interacţiuni culturale Subiect: Cultură populară Subiect: Mituri Subiect: Culturologie - Semiotică Clasificare: 008:659.1(520) Clasificare: 659.1(520)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică