- Le discours identitaire de l'entreprise - èmotion, promesses, séduction
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Porumb, Andra-Teodora Responsabilitate: Andra-Teodora Porumb Editura: Locul publicării: România Anul Ediției: 2020 Limba: Franceză În: Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Cluj-Napoca, 2020. 2020 -- N. 2 -- P. 115-128 Subiect: Discurs identitar - Organizare - Planificare - Probleme - Soluţionare Subiect: Analiza discursului Subiect: Întreprinderi - Marketing - Imagine - Reputaţie în afaceri Subiect: Comunicare corporativă Subiect: Prezentare (reclamă) - Website Clasificare: 81'42 Clasificare: 808.56 Clasificare: 65:81 Clasificare: 65:004 Clasificare: 659.1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică