- Psihosociologia publicității : Despre reclamele vizuale
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Chelcea, Septimiu Responsabilitate: Septimiu Chelcea Editura: Pro Universitaria Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2021 ISBN: 978-606-26-1339-6 Descriere: 302 p. : fot. Limba: Română Serie: Serie de autor Subiect: Publicitate - Aspecte psiho-sociale Subiect: Reclamă - Imagini - Vizualizare Subiect: Mesaje publicitare - Aspecte socio-culturale Clasificare: 659.1:316.6
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
III-140102
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
659.1 / C-51
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
III-140103
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
659.1 / C-51
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică