- Psihologia reclamei : Publicitatea în afaceri
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Moldoveanu, Maria Autor: Miron, Dorina Responsabilitate: Maria Moldoveanu, Dorina Miron Editura: LIBRA Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1995 ISBN: 973-9016-44-8 Descriere: 208 p. : fig., il., tab. Limba: Română Subiect: Publicitate - Aspecte psiho-sociale Subiect: Psihologia reclamei - Strategii de vânzare Subiect: Reclamă - Stimularea vânzărilor Clasificare: 659.1.013
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
II-725368
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
659.1 / M-79
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică