- Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Ries, Al Autor: Trout, Jack Traducător: Mandache, Patricia Responsabilitate: Al Ries & Jack Trout Responsabilitate secundară: trad. : Patricia Mandache Editura: Curier Marketing Locul publicării: București Anul Ediției: 2004 ISBN: 973-86481-2-2 Descriere: 217 p. : il.; 20 cm. Note: Index : p. 205-217 Note: Tit. orig. în lb. engl. : The 22 immutable laws of marketing Limba: Română Serie: Brandbuilders : marketing & advertising books Subiect: Marketing - Strategii Subiect: Marketing - Aspecte psihosociale Subiect: Logistică comercială Clasificare: 339.138:659.1
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
I-1293363
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
339.13 / R-55
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică