- Activitatea de reclamă ca formă de promovare a produselor pe piaţă : Teză (08.00.06)
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Pituşcan, Feodosie Responsabilitate: Feodosie Pituşcan Editura: [ s. n. ] Locul publicării: Chişinău Anul Ediției: 2002 Descriere: 133 p. Limba: Română Subiect: Produse de piaţă - Reclamă Subiect: Marketing Clasificare: 339.138:63 Clasificare: 659.1:63
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
T-1851
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
339 / P-70
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică