- Marketing şi biblioteca universitară / N. Cheradi ; Biblioteca universităţii şi studenţii : Interacţiunea şi perfecţionarea serviciilor / N. Ţurcan, Natalia Cheradi
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Cheradi, Natalia Autor secundar: Ţurcan, Nelly Responsabilitate: Natalia Cheradi, Nelly Ţurcan Editura: CE USM Locul publicării: Chişinău Anul Ediției: 2003 ISBN: 9975-9604-2-1 Descriere: 145 p. : il. Note: Antetitlu : Univ. de Stat din Moldova, Fac. de Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării Note: Conţine bibliogr. Limba: Română Subiect: Servicii biblioinformaţionale - Marketing Subiect: Biblioteci universitare - Marketing Clasificare: 02 Clasificare: 027.7:658.8
Unităţi
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
I-1.211081
|
Cabinet bibliologic
|
General
|
Carte
|
027.7 / C-51
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
I-1211155
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
027.7 / C-51
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
I-1211156
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
027.7 / C-51
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
I-1215079
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
027.7 / C-51
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică