- Основы экономики и организации рекламной деятельности : Учеб.-метод. пособие
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Волков, Игорь Михайлович Responsabilitate: Науч.-метод.каб.по заоч. и веч. обучению МГУ им. М.В.Ломоносова Editura: Изд-во МГУ Locul publicării: М. Anul Ediției: 1991 ISBN: 5-211-02826-0 Descriere: 78 s Note: Bibliogr.: s.79 (5 nazv.) Limba: Rusă Subiect: Reclamă Subiect: Publicitate Clasificare: 65.9(2)421-803.8 B.B.K. Clasificare: 659 Clasificare: 659.1.003(075.8)
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
II-659186
|
Depozit General
|
General
|
Carte
|
65.9(2)42 / V-67
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică