- Mari eşecuri ale unor branduri renumite : Adevărul despre cele mai faimoase 100 greşeli de branding din toate timpurile
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Haig, Matt Traducător: Pavelescu, Mihai-Dan Responsabilitate: Matt Haig Responsabilitate secundară: Trad. : Mihai-Dan Pavelescu Editura: Meteor Press Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2008 ISBN: 978-973-728-249-1 Descriere: 328 p. Limba: Română Subiect: Branduri celrbre Subiect: Marketing Subiect: Branding Clasificare: 339.138
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
I-1240197
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
339,138 / H-17
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică