- Creativitatea publicitară şi impactul acesteia asupra procesului de persuasiune publicitară : Teză
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Răilean, Nicolae Responsabilitate: Răilean Nicolae Editura: [s.n.] Locul publicării: Chişinău Anul Ediției: 2011 Descriere: 222 p. Limba: Română Subiect: Reclamă Clasificare: 659.1:339.138(478)
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
T-4089
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
659.1 / R-17
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică