- Marketing cultural şi promovare în mass-media
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Hudea, Ina Responsabilitate: Ina Hudea Editura: Mediamusica Locul publicării: Cluj-Napoca Anul Ediției: 2007 ISBN: 978-973-8431-87-4 Descriere: 149 p. Limba: Română Serie: Col. Didactica Subiect: Marketing - Cultură Subiect: Mass-media - Marketing cultural Clasificare: 339.138:008 Clasificare: 659.3:008
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
I-1249503
|
Depozit General
|
General
|
Carte
|
339.13 / H-88
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică