- Strategia inovațională de marketing ca premisă pentru optimizarea activității bibliotecii științifice : Autoreferat tezei de doctor în economie (08.00.06)
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Railean, Elena Responsabilitate: Railean Elena Editura: [s.n.] Locul publicării: Chișinău Anul Ediției: 2014 Descriere: 31 p. Limba: Română Subiect: Strategii de marketing - Biblioteci ştiinţifice Subiect: Biblioteci universitare - Marketing - Republica Moldova Clasificare: 339.138:027.7 Clasificare: 027.7(478-25)
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
RD-13710
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
339.138 / R-18
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică