- Marketing social-politic
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Brătucu, Gabriel Autor: Enache, Ioan Constantin Autor: Pralea, Anca Ramona Responsabilitate: Gabriel Brătucu, Ioan Constantin Enache, Anca Ramona Pralea Editura: Ed. Universităţii "Transilvania" Locul publicării: Braşov Anul Ediției: 2013 ISBN: 978-606-19-0238-5 Descriere: 352 p. Limba: Română Subiect: Marketing social Subiect: Marketing politic Clasificare: 339.138:316 Clasificare: 339.138:32.01
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
III-122691
|
Depozit General
|
General
|
Carte
|
339.13 / B-84
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică