- Strategii pentru brandingul de succes : Notorietatea și longevitatea unei mărci
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Pringle, Hamish Autor: Field, Peter Responsabilitate: Hamish Pringle, Peter Field Responsabilitate secundară: Trad. de iulia Teliban Editura: Polirom Locul publicării: Iași Anul Ediției: 2011 ISBN: 978-973-46-1874-3 Descriere: 366, [2] p. : il., graf. Limba: Română Serie: Collegium. Relaţii publice şi publicitate Subiect: Mărci comerciale Clasificare: 659.126
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
II-704649
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
658.1 / P-92
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică