- Orientarea de marketing ca strategie de dezvoltare a bibliotecilor universitare din Republica Moldova : Teză de doctor în ştiinţe ale comunicării (572.02)
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Cheradi, Natalia Responsabilitate: Cheradi Natalia Editura: [ s. n. ] Locul publicării: Chişinău Anul Ediției: 2014 Descriere: 215 f. Limba: Română Subiect: Biblioteci universitare - Dezvoltare - Strategii de marketing - Rep. Moldova Subiect: Biblioteci universitare - Marketing - Strategii de dezvoltare Clasificare: 339.138:027.7.001.76 Clasificare: 027.7:339.138
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
T-4632
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
027.7 / C-51
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică