- Инновационная маркетинговая стратегия в деятельности научной библиотеки
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Райлян, Елена Autor: Савчук, Оксана Responsabilitate: Елена Райлян, Оксана Савчук Editura: ASEM Locul publicării: Кишинэу Anul Ediției: 2015 ISBN: 978-9975-75-722-8 Descriere: 216 p. Limba: Rusă Subiect: Biblioteci ştiinţifice - Dezvoltare - Strategii de marketing - Rep. Moldova Clasificare: 027.021:339.138
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
I-1268741
|
Cabinet bibliologic
|
General
|
Carte
|
027/P-18
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
I-1268742
|
Depozit General
|
General
|
Carte
|
027 / Р-18
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică