- Dimensiunea retorică a imaginii publicitare : Studiu introductiv
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Grancea, Ioana-Adina Autorul introducerii etc.: Crăciun, Alexandra Responsabilitate: Ioana-Adina Grancea Responsabilitate secundară: Pref. : Alexandra Crăciun Editura: Institutul European Locul publicării: Iași Anul Ediției: 2017 ISBN: 978-606-24-0186-3 Descriere: 183 p., [6 p.] : il. Note: Printed in Romania Note: Rez. în lb. engl. și franc. Limba: Română Serie: Academica. Științele comunicării Subiect: Publicitate - Imagini - Vizualizare Subiect: Comunicare - Discurs publicitar Clasificare: 659.1:316
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
I-1277770
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
659.1 / G-72
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică