- Brand new : Viitorul chip al brandurilor
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Olins, Wally Traducător: Vainovski-Mihai, Irina Responsabilitate: Wally Olins Responsabilitate secundară: trad. din lb engl. de Irina Vainovski-Mihai Editura: Comunicare.ro Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2015 ISBN: 978-973-711-524-9 Descriere: 208 p. : cu 30 de il. alb-negru; 24 cm. Note: Titlul original în lb. engl. : Brand new : the shape of brands to come Limba: Română Subiect: Mărci comerciale Subiect: Managementul producţiei Subiect: Publicitate Subiect: Branduri celebre - Marketing Clasificare: 659.126 Clasificare: 339.138 Clasificare: 658.5
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
III-131476
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
659.1 / O-45
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică