- Noul branding : Cum să construieşti capitalul unei mărci
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Fisher-Buttinger, Claudia Autor: Vallaster, Christine Conducătorul grupului ştiinţific: Psatta, Sorin Responsabilitate: Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster Responsabilitate secundară: trad. de Sorin Psatta (coord.), Alice Tătaru, Dan Şendroiu, Ştefan Chiriţescu Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2011 ISBN: 978-973-46-2147-7 Descriere: 272 p. : fig., il.; 24 cm. Note: Titlul orig. în lb. engl. : Connective branding : building brand equity in a demanding world Limba: Română Serie: Collegium. Relaţii publice şi publicitate Subiect: Branduri Subiect: Mărci comerciale - Marketing Clasificare: 659.126:339.138
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
III-132170
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
659.1 / F-58
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
III-132171
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
659.1 / F-58
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică