- Retorica și pragmatica discursului publicitar
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Amălăncei, Brînduşa-Mariana Responsabilitate: Brîndușa-Mariana Amălăncei Editura: Performantica Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2010 ISBN: 978-973-730-709-5 Descriere: 411 p. Limba: Română Subiect: Retorică - Discursuri - Analiză lingvistică Subiect: Discursuri publice (lingvistică) Subiect: Limba română - Analiza discursului Clasificare: 808.53 Clasificare: 811.135.'42
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
III-134162
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
808.5 / A-46
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică