- Retorica sloganului : Manual de copywriting în limba română
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Dumitrescu, Florin Responsabilitate: Florin Dumitrescu Editura: Integral Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2019 ISBN: 978-606-992-299-6 Descriere: 150 p. Limba: Română Serie: Librăria de afaceri Subiect: Publicitate - Aspecte lingvistice Subiect: Reclamă - Marketing - Aspect verbal Subiect: Retorică - Arta vorbirii - Slogane Subiect: Limba română - Expresii idiomatice - Reclamă Subiect: Limba română - Frazeologie Subiect: Limba română - Retorică Subiect: Copywriting - Manuale Clasificare: 659.1:81 Clasificare: 808.5:811.135.1'373.72
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
I-1283373
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
808.5 / D-89
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică