- Client o dată, client mereu : Cum să oferi servicii care îți fidelizează clienții
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Daffy, Chris Traducător: Voicu, Diana Maria Responsabilitate: Chris Daffy Responsabilitate secundară: Trad. de Diana Maria Voicu Editura: Publica Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-973-1931-15-9 Descriere: 333, [3] p. : fot., tab. Limba: Română Subiect: Comerţ - Dezvoltare - Stimularea clienților Subiect: Vânzare - Relații cu clienții Clasificare: 339.1 Clasificare: 339.187
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
II-720617
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
339.1 / D-13
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică