- Theory of planned behaviour and the effects of social marketing factors on sexual behaviours in South Africa
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Ayikwa, Lutete Christian Responsabilitate: Lutete Christian Ayikwa Editura: Generis Publishing Locul publicării: Chişinău Anul Ediției: 2020 ISBN: 978-9975-153-25-6 Descriere: 269 p. : fig., tab. Limba: Engleză Subiect: Comportament social Subiect: Comportament sexual Subiect: HIV/SIDA - Marketing social - Africa de Sud Clasificare: 316.62/.64(6-13) Clasificare: 616.98:578.828:303(6-13)
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
II-720839
|
Lectura publică
|
General
|
Carte
|
316.62 / A-98
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
II-720840
|
Depozit General
|
General
|
Carte
|
316.62 / A-98
|
Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică