- Spezifizität vs. Diffusität in der rumänischen und in der deutschen Werbung = The Dimension Specific vs. Diffuse in Romanian and German Advertising
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Lavrits, Patrick Responsabilitate: Patrick Lavrits Titlu Paralel: The Dimension Specific vs. Diffuse in Romanian and German Advertising Editura: Locul publicării: România Anul Ediției: 2019 Limba: Germană În: Journal of Languages for Specific Purposes / Research Group for Communication in Business and Foreign Languages, within the Research Centre for Competitiveness and Sustainable Development and the Department of International Business, Faculty of Economic Sciences, University of Oradea . - Oradea : University of Oradea, 2019. 2019 -- March -- Nr. 6 -- P. 147-155 : il. Subiect: Reclamă - Aspect cultural Subiect: Publicitate - Aspect cultural Subiect: Interculturalitate Subiect: Comunicare interculturală Clasificare: 008:659 Clasificare: 659
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică