Învăţământ medical
Prezentare generală
Lucrări: | 19 lucrari in 19 publicatii in 3 limbi |
---|
Titlurile
19 records Page 1 of 2
- 1
- 2
Ondokuzuncu yüzyilda Osmanli imparatorluǧu'nda tip eǧitimi ve Türk hekimleri
de:
Kâhya, Esin
(Text tipărit)
Planul de instruire şi programul de învăţământ pentru pregătirea inspectorilor sanitari netitulari
de:
(Text tipărit)
Формування професійної мовленнєвої культури студентів медичних університетів як компоненти їх духовності.: (Автореферат)
de:
Крсек, Ольга Євгенівна
(Text tipărit)
Profesorul Florea Marin şi şcoala de medicină şi farmacie clujeană
de:
Kory-Calomfirescu, Ştefania
(Text tipărit)
Centru important al ştiinţei medicale : [70 de ani ai Universităţii de Stat de Medicină şi Farmacie din Chişinău „Nicolae Testemiţanu”]
de:
Eţco, Constantin, medic (1941-2017)
(Text tipărit)
Ghidul bunelor practici
de:
(Text tipărit)
Formarea continue a cadrelor didactice în învățământul medical mediu de specialitate
de:
Manolache, A.; Umaneţ, A.; Horneţ, N.
(Text tipărit)
Promovarea culturii comunicării în domeniul medical prin modelul cadrului didactic
de:
Botnariuc, Ludmila; Galemba, Stela; Cobîleanschi, Svetlana
(Text tipărit)
Istoricul medicinei şi al învăţământului medical pe Plaiul Basarabean
de:
Baciu, Gheorghe
(Text tipărit)
Organizarea studierii și evaluarea studiului individual ghidat de profesor la disciplina farmacognozia
de:
Diaconu, Ana
(Text tipărit)
Subiecte
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie "N. Testemiţanu"
Tehnologii informaţionale
Parteneriat educaţional
Sănătate publică
Inspecţie sanitară
Competențe specifice
Nursing - Tehnologii moderne
Practică pedagogică
Competenţe profesionale - Evaluare
Profesori - Practică pedagogică
Medici
Cadre didactice
Studiu individual
Standarde de calitate
Cadre didactice - Formare continuă
Învăţământ farmaceutic
Competenţe profesionale
Performanțe
Medicină - România - Personalităţi
Motivaţie pentru studii
Studenţi medici - Instruire - Tehnologii informaţionale
Medicină - Istorie
Cultura comunicării
istorie
Învăţământ la distanţă - Evaluare